Merhaba, bebeğim 15 aylık bir ay önce avm içindeki sesli oyuncaklardan korktuğu için şuan onları hala gördüğünde ağlıyor ya da kaçmak istiyor bana yapışıyor.
Bir de yabancı gördüğü erkekler de ağlıyor bana yapışıyor ortamdan rahatsız oluyor, zerzevatçı gibi sesli geçen şeylerden de bana kaçıyor korkuyor. Bazen odadan benim ayrıldığımı farkettiğinde de beni ararken böyle korkmuş ürkmüş bir ifadeyle titreyerek beni bulmaya çalışıyor bu aylarda bu normal mi? fazlasıyla kafamı kurcalıyor