Canim kiizlar, bebeklerinizi uyutugunuz an, siz kendiniz kac gibi uyuyorsunuz? Ben 12/1 kadar uyumazsam sonraki gun cok kotu hissediyorum kendimi, asla gucum olmuyor. Belki geceleri deliksiz uyumuyorum ama gec yatarsam enerjim kalmiyor diger gune, sizde nasil?