denizz42 benimde demir çok düşüktü doktor hangi demir ilacını verdiyse kusma ve yüzümde garip kırmızılıklar yaptı sizin gibi değildi ama bir süre sonra demir ilacını değişe değişe nerdeyse piyasadaki demir ilaçlarının tamamını denedim (tabi kusmaktan mahvoldum) ferplex demir ilacını kullanınca hepsi geçti. Meğer benim o ilaçların içerisinde bulunan demire alerjim varmış zehirleme yapıyormuş . Ferplex Oral bir çözelti mini shotlar halinde. Ferplex fol yada ferplex aynı içerikler birisinde folik asit var sadece ve biraz pahalı. Demir ilacını değişmenizi tavsiye ederim ama tabi doktora görünseniz daha iyi