Kızlar ben mastit olmuştum 2 kere o göğsüm şiş kaldı 1 sene geçmesine rağmen genel cerraha gittim elle muayene etti bişey yok emzirmeyi bırakınca süt üretimi durunca düzelir dedi ama 2-3 gündür ağrı var ve üst tarafında bilye gibi sert bişey çıktı diğee göğsünle karşılaştırdım onda yok bu durumu yaşayan var mı?