tugcence İnan düne kadar kendimi kaybediyordum yatakta ağlıyordum uyumuyor diye bugün o deprem videolarını, kurtarılan bebekleri vs. görünce sarıldım, ağladım oğluma. Yeter ki uyumasın ama hep bizimle, sağlıkla kalsın. Bugünler de geçecek yeter ki iyi olsunlar. Sen çok güçlü bir annesin ve inan çoğu bebek uyumuyor, kendini yalnız hissetme💕