hazal0206 3 ayda bir gidiyoruz akciğer damarları düzelmeye başladı deliklerimiz duruyor küçülme olmadı. bizim doktorumuz 1 yaş altını ekg önermediğini çünkü bebekler ya uyuyor kalp atışı yavaşlıyor yada hareket edip ağlıyor kalp atışı hızlanıyor net sonuç alamıyoruz dedi net sonuç için eko yapıyorum demişti ama bebeğinizde dudaklarda morarma katılma nöbetleri elleri ayakları normalden soğuk olması kolay morarma gibi şeyler yoksa muhtemelen ilk doğduğunda olan fizyolojik üfürüm vardır oda genelde 1 2 ay içinde kendiliğinden kapanıyor