Arkadaşlar merhaba oto koltuk hakkında bilgisi olan yazarsa sevinirim çok araştırıp arada kaldık. Fiyat performans diye eşim chicco seat 2 fit ı size aldı kullanıp memnun olup olmayan var mı adaclı dediler yorumlara göre iade edeceğim ben burda birkaç kötü yorum gördüm çok içime sinmiyor yardımcı olursanız sevinirim