byhn_yldrm ahhh neler cektim 40 ı cıktıktan sonra sütüm kesildi mama ile beslendi ilk 3 ay cok güzel içti 3 aydan sonra biberonu ittirme, aglama asla beslenmek istememesi 8,9 saat ac duruyordu kafayı yiyordum mamayı değiştirdim biberonu değiştirdim ama yok içmiyor du 6. Aya girdik normalde 4 saatte bi. 150,180 cc içmesi gerekirken 90 ila 120 bazen 60 cc zor içiriyorum. Ve tüm mamalar denendi şuanda biraz içiyor oda içine cici bebe atarsam bi deneyin isterseniz.