Hamileyken ve normal hayatta tansiyon problemi olmayıp ama sezaryen doğumdan sonra tansiyonu sürekli yükselen oldumu? Doğum yapalı 10 gün oldu sürekli tansiyonum 15/10 14/9 çıkıyor. Doktorum alfamed verdi. Ama sebebi bulunamadı. Varmı başına gelen doğumdan sonra?