Kızım 3 yaş+2 aylık
3 yaşına kadar herşeyi konuşarak ilerledik.2 aydır ne oldu anlamıyorum. Kendimi ona bağırırken buluyorum. Sonrasında da gelen vicdan .. 🙁 öyle bilinçsizce konuşuyor ki 🤦🏻♀️ tutmadığım halde anne beni bırak diyor.. ben yanındayken sarılsak bile “ben annemi istiyorum” diyor. Önceden burdayım derdim şimdi nerdeyim diye sorduğumda (mutfak, salon, oda ) aklına ne gelirse söylüyor. Konuşma, sus demeye başladı. Bir gün gerçekten sustum ve ağladı konuş diye.. haa bir de Herşeye ama Herşeye ağlıyor. Evin kapısını açmıştı babası da kızım açma dedi. Odasına gitti ağladı. Sorduğumda ben çok üzüldüm babam kapıyı kapat dedi diyor. Yani üst değiştirmek evden çıkmak inanın 1 buçuk saatimi alıyor. O kadar çok örnek var kii hızlıca aklıma gelenleri söyledim. 3 yaş anneleri bunlar normal mi ? Nasıl davranmam gerek ? Umursamamak mı yoksa ciddiye almak mı ? Tepki vermek mi tepkisiz kalmak mı ? Yöntem değiştiriyorum ama işe yaramıyor. Benimle konuşma diye ağlasa da konusmayinca da ağlıyor konuşsam bak konuştun işte diye kızıyor. Dinle diyorum dinlemicem, yap diyince yapmıcam, yapma diyince yapacam… kafayı yemek üzereyim 😔