deryaren bende aşırı geriliyorum sinir basıyor 🫣 Chatgp ye yazdım şey önermişti, 1 kaşık yemek werip 10-15 saniye bekleyin sonraki kaşığı werin. Bu şekilde ilerliyorum 2 gündür, biraz daha iyi gibi sanki . Ve ağzında tutmaya başladığında göz göze gelmemeye çalışıyorum eline oyalayacak birşey de wermiyorum birkaç dakika sonra yutuyor. Yarım saati buluyor yaklaşık bir öğünü yedirmem🤦🏼♀️ Birde şey önermişti, bebek kaşıktan sıkılmış olabilir eline kendisinin yiyebileceği birşey werin mesela muzu uzun şekilde kesip gibi.. Yemek yeme olayını kendisi yönetiyor gibi düşünüp yiyormuş . Elindekini de ağzına götürdüğü için kaşıkla werdiğimizi yutuyormuş . Bunu henüz denemedim , bekleyerek yediriyorum şu an ama dewam ederse ikinci seçeneği deneyeceğim