Arkadaşlar Merhaba,
Oğlum 4 aylık, bugün doktor kontrolüne gittik. Dr ön bıngıldağına baktı ve açıklığın çok az olduğunu neredeyse kapanmak üzere olduğunu söyledi. D vitamini kullanıyoruz deyince 2 ay bırakın kullanmayın dedi. İçim rahat etmedi ve farklı bir doktora daha gittik. O da kafa çevresinin çok normal olduğunu erken kapanmasının değil baş büyümesinin önemli olduğunu söyledi ve D vitaminini bırakmayın dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı çok endişeleniyorum lütfen yardımcı olur musunuz?