altunbass 7 aylık oğlum hiç yere basmıyor ayaklarını yukarı çekiyor sanki hiç gücü yokmuş gibi yapıyor doktor muayeneleri de normal ama böyle bir şey yaşayan var mı
iremm58 altunbass bende 7. Ayda bunu çok sormuştum burda kafama çok takıyordum 7 bucuk aylıkken bastı koltuk kenarlarından tutturdum önüne oyuncaklar koydum şuan 8 bucuk aylık