Kızlar ben normalde bir serum poşet alırdım 10-15 gün kullanırdım. Şırınganın iğnesini değişmezdim, şırınga yenilemezdim, elimde olanla yapıyordum. Yapay zekaya sordum en fazla bir hafta kullanabilirsin işte iğnesini çıkarırsan bakteri girer içine falan diyor.
Yanlışlıkla çektiğimiz suyu oğlum biraz içine ettirdi asla kullanma diyor.
Korktum şimdi kullanacamayacak mıyım bugün aldım daha 🫣
Bilgisi olan var mı. Nebülizatöre koysam sorun olur mu