duaelvin Yan yatış yastığı kullanıyor musunuz kullanıyorsanız memnun musunuz ☺️Almayı düşünüyorum da yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden
Sibelll duaelvin bende almayı düşünüyorum kafası çok düzleşti hiç yanma yatmadı hep düz yattı böyle kalacak diye korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı 3.5 aylık buarada
Onedroplove duaelvin ilk 2 ay hep yan yattı şimdi hep sırt üstü yatıyor bende arksına küçük yastıkla destek vererek yan yatırıyorum işimi görüyor
duaelvin Sibelll bilmiyorum ki canım benimki bir aylık daha sürekli yan yatırıyorum gündüz de düz yatırıyorum kafa şekli bozulmasın diye
Janss Sibelll Benim bebeğim küvözde kaldı 9 gün , sürekli sağ tarafına yatmaya alışmış orada . Bildiğimiz basıktı kafası ☺️ Şu an 6 aylık ve yuvarlandı güzel bir kafa şekli var . Sık sık çevirin derin uykusunda.
Hakanleyla Ben kullanıyorum ayrıca düz kafa yastığı da kullanabilirsiniz benim bebegımmm de sürekli sola dogru yatıyor du simdi biraz daha iyi gibi en azından iki tarafa da yatabiliyo. İnsallah düzelir zamanla da
duaelvin Onedroplove ben de gece dönüşümlü olarak yan yatırıyorum gündüz sırt üstü yatırıyorum gece için istiyorum yastığı aslında güvenlik açısından ama dediğiniz gibi herhangi bi şeyle destekleyebiliriz de
Onedroplove duaelvin güvenlik açısından yan yatırma yastığı mantıklı tabiki önce siz küçük önlü arkalı yastıklarla destekleyin bebeğiniz rahat ediyorsa yan yatırma yastığını tercih edebilirsiniz çünkü bazen sevmiyor bebekler verilen paralara yazık oluyor