Kızlar dün saçımı ombre yaptırmaya gittim sarı istiyordum fakat ya ne bileyim küllü sarı gibi oldu çok fazla küllü ve grisi duruyor tepeleri uçlar sarı gibi de anlamadım yani oradaki ışıkta beğenmiştim güzel gibi duruyordu ama eve geldim beğenmedim kimse beğenmedi kötü duruyor ne yapmalıyım bilemedim