nutellaaaaa Kullanıp da dışı deforme olan var mı Trendyol‘da Yorumlarda okudum da dışı çizilen var kızım için alacağım okulda kullanacak dışı çizilirse bir süre sonra garantiye girer mi sonuçta o kadar para veriyoruz dışı çizilmesin😂
KendiEvimdeDeplasmandayim nutellaaaaa garanti tam neyi kapsıyor bilmiyorum ama stanleyler ömür boyu garantili.
usenmedimyaptimbirvelet nutellaaaaa açıkcası ağır bir suluk çocuğunuz yere düşürürse çizilir hatta alt kısmında eğilmeler olabilir benim oğlum bi kere elinden düşürdü alt kısmı ezildi hafif. Hem çocuğada eziyet olur pipetli olanlar sızdırıyor
Asyaveannesi04 nutellaaaaa okulda asla sağlam kalmaz benim var ben dikkatli kullandığım için hiç birine birşey olmadı ama okul nooo
gizemtemel nutellaaaaa bende yeni aldim bime gelmisti baya bir garantisi var evet ama sicak su ve uzerine metal degerse soyulma tabikide yapabilir tel vs gibi temizleyici seylerin degmemesi gerek
nutellaaaaa KendiEvimdeDeplasmandayim işte ben de Yorumlarda okudum da dışı çizilenler var bu garantiye girmezse o kadar parayı boşuna vermiş olacağım
KendiEvimdeDeplasmandayim nutellaaaaa bende yeni aldım kendime çok kullanmadığım için yorum yapamayacağım bu konuda. Üste çıksın
nutellaaaaa KendiEvimdeDeplasmandayim teşekkür ederim siz hangi modelden aldınız acaba litre olarak yetiyor mu
KendiEvimdeDeplasmandayim nutellaaaaa iceflow flip straw aldım ben. Sıcak su içemiyorum hep çok soğuk su içerim. Şuan evde kullanıyorum gece falan yanıma alıyorum 😂 1ltrelik aldım yeterli oluyor bana.
nutellaaaaa usenmedimyaptimbirvelet pipetli olandan almak istemiyorum zaten ama bilemedim ya koku yapmaması için almak istiyorum stanleyi
nutellaaaaa Asyaveannesi04 koku yapmaması için almak istiyorum başka hangi marka alabilirim ki hepsi koku yapıyor bence daha öncede post açmıştım
gizemtemel nutellaaaaa 7 saate kadar sicak 9 saate kadarda sogum tutma ozelligi vardi sanirim benimkisi buyuk boy baya sizde arastirarak bakin aciklamalarina
oylesinebiri__ nutellaaaaa Decathlona baktınız mi orda da çelik güzel suluklar var eşim kaç senedir kullanıyor kardeşine verdik dershaneye götürüyor çok sağlam