Balbulutu Esmaoren61 biraz süre lazım canım. Herşeye yetişicem dersen çok zor bazı şeyler bekleyecek bir süre ☺️kendini rahat bıraktığında çok rahat hissedeceksin
Balbulutu Esmaoren61 🥰🫶 sağlıkla büyüt bebelerini. İş güç bir süre beklesin stres yapma gerçekten herşey yoluna girer
Esmaoren61 Balbulutu dün akşam biri erken gebelik biri normal test iki tane test yaptım ikisinde de tek bir çizgi bile yoktu bozuktu yani testler Bu sabah dayanamadık merkeze hastaneye geldik kan verdim 1364 çıktı betam hamileyim yani ☺️
Esmaoren61 Prensesannesi11- biri erken gebelik biri normal iki tane test yaptım ikisinde de tek bir çizgi bile çıkmadı yani bozuk çıktı iki test de şansımıza Bu sabah duramadık merkeze geldik kan verdim 1364 çıktı beta hcg yani hamileyim evet 😊
kendin Esmaoren61 benimde en son 6 Ocak ta adet oldum 1 tane test yaptım pozitif üç tane Daha yaptım negatif ve şimdi âdet oldum