leylahasan benimki 54 günlük doğduğundan beri doyup doymadığını anlamıyorum düzene girer dediler artık saat başı emmeye başladı mamayı 60 cc veriyorum olabildiğince azalttım günde 1’e düşürdüm ama bazen çıldırıyor o zamanlarda günde 3 kez veriyorum önceliğim her zaman emzirmek ama geçen gün her saat başı emzirdim pestilim çıktı kilo alımı ve çişli bez varsa doyuyordur ama yinede ağlıyorlar işte