edaeren00 Ya kızlar bebişim 2 ay 18 günlük erkek bebek şuan sadece anne sütüyle besliyorum önceden yettiğini düşünüyordum ama büyüdükçe sanki doymadığını düşünüyorum mama versem meme reddi yaşamaz mıyım yani biberonla verince sizler ne yapıyorsunuz nasıl bir yol izliyorsunuz?
cananbulbul edaeren00 philips avent biberon kullanın meme reddi yaşamazsınız 3,5 aydan beri onu kullanıyorum gün içinde 4-5 kere ama yine de meme reddi yaşamadık
Marianne edaeren00 mamayla başladık sonra meme ekledim. Lansinoh biberon kullanıyorum, ilk çocuğumda aynısını kullandım, 2 yaşa kadar emdi.
lovebabyy edaeren00 Doktorunuz bu konuda ne diyor? Tartı ne diyor? Kafanıza göre mama başlamanızı tavsiye etmem. Sütünüz gerçekten yetmiyor ve bebeğiniz doymuyorsa tabiki vermek lazım ama eğer sütünüz yetiyorsa ve siz mama verirseniz bu sefer emmesi azalacaktır ve doğal olarak sütünüz de azalır. Kilo alımı iyiyse, günlük çişli bez sayısı iyiyse (en az 5 dolu çişli bez) bence vermeyin. Doymadığını düşündüren nedir size?
annelermatinesi Aventler meme reddi yapmıyor ben günde bir kez mama veriyorum 5 aylık meme reddi yaşamadım
Marianne edaeren00 Hipp organik combiotic. Gaz ve kabız sorunu yaşamadık bu mamada. Aptamil, sma optipro, comfort, evolvia denedik, hiçbiri benim bebeklere yaramadı. En son Hipp aldım, ideal mama çıktı.
edaeren00 lovebabyy en az mı günde 5. 6 çişli bez çıkıyor galiba fazla sanmıyorum kilosu bu ay ölçtüm iyiydi bundan sonrası için doyduğunu düşünmüyorum benim bebeğim sakin uysal bir bebekti şuan huysuzlaştı aç olduğunu düşündüm
esmnrr edaeren00 kesinlikle yoruma katılıyorum sık sık emzir doymuyorsa tabiki mamaya başlarsın . ben bu hataya düştüm ilk doğduğundan beri az az mama verdim sütüm de vermesem yetiyormuş ayda 700-800 gr bile alsa anne sütüyle alıyorsa bence çok iyi aman 1 -1,5 kilo alsın dedim dedim benimki 6. Ayda memeye bakmıyor bile mama çok daha cazip geliyor haliyle süt falan kalmadı sağmakta artık işe yaramıyor
gulsahh0 edaeren00 huysuzlanması aç oldugu anlamına gelmez 2-3 ay civarı gelişim atağı olur bebekler huy değiştirir bence bir doktora danışın boşu boşuna mama başlamayın emme sıklığı azalırsa sütünüz de gider
lovebabyy edaeren00 Evet en az günde 5 dolu çişli bez olması gerekir. Böyle düşünmeniz çok normal. Kimse bebeği aç kalsın istemez tabiki. Ama bebekler çok çabuk huy değiştirir. Zaten 3. Ay atağı var ve 2.aydan başlar genelde. Atak nedeniyledir muhtemelen. Bez sayısı iyiyse, kilosu iyiyse doktorunuza danışmadan mama vermeyin çünkü dediğim gibi sütünüz yetiyorsa bile mamadan sonra azalacaktır.