Merhaba arkadaşlar
Çocuklarımın arasında 2 yaş olacak. İkiz bebek arabası almayı düşünüyorum. Kolay katlanması gerekli. Yan yana olan mı? Arkalı- önlü olanlar mı? Hem ayrı hem birleşik kullanılan modeller nasıl?
Kullanıp deneyimleyenler yorum yapabilir mi?
Olabildiğince az yer kaplaması da bizim için önemli.