Anneler merhaba 🎀 7 aylık kızım var bulunduğum ilçede imkanlar kısıtlı size danışmak istedim. Bexsero ve nimenrix aşısı aldım menenjit için. Danıştığım bir doktor nimenrix yaptır sadece dedi 7-9-13 ayda. Ama kendide emin olamadı arafta kaldım bende özele gidecek imkanımda yok açıkçası. 7 ayda bu aşıları yaptıran var mı? 2 ayrı aşıyı mı yaptırdınız