birprensannesi290_ kendim anestezi teknikeriyim, tonsillektomi ameliyatına sayısız girdim. ayrıca kendim de çocukken sürekli bademcik enfeksiyonu geçirirdim annem aldırmamış maalesef benimkileri. Şu an 30 yaşındayım hala aynı dertten muzdaribim ve ne yazık ki kalp hastası oldum. ( senede 6 kezden fazla geçirilen tonsillit kalp harabiyeti yapıyor ) her sene kulak burun boğaz doktoruna gözüküyorum yakında böbreklerimin de problem yaratabileceğini söyledi. kanama konusunda hiç kafanıza takmayın yurtdisinda asla yetişkinlere yapılmayan bir ameliyat bu çünkü yaş ilerledikçe ameliyat sonrası kanama riski daha da artıyor çocuklar bir günde iyileşirken yetişkinler sürünebiliyor. sırf kanama riski yüzünden şu an ameliyat olamıyorum, cogu doktor buna yanaşmıyor. içinizi ferah tutun, çocukken aldırın gitsin kızım büyüyünce böyle bir sorunu olursa 1 dk bile düşünmeden ameliyat ettireceğim ki ileride kalp böbrek harabiyeti olmasın. şimdiden geçmiş olsun 🙏🏼