Arkadaşlar merhabalar hamileyim 3 aylık zaten beni tanıyanlarniz vardır. Karnimda kist çıktı kist 3 buçuk cm Ken 10 günde 4 cm oldu. Tam bebeğin yaninda arka duvarında bu kist. Başına gelen varmı kist büyürmü bebeğe zarar verir mi. Ara sıra da ağrım oluyor şiddetli öksürüklerde ağrı oluyor. Doktor takip edecekte sizlere de sormak istedim