Selam kızlar bebgim 3 aylık emziriyorum anne sütü alıyor mama almıyor 3 aydır bel ağrısı çekiyorum egilip kalkamıyorum meger bel agrım safram da taş varmış ondan kaynaklıymış ameliyat olmam gerek bebegim küçük olduğu için korkuyorum emziremeyevegim süreci bekletsem kanala düşer diyorlar sizce ameliyat oluyum mi yoksa bebegin büyümesini mi bekliyeyim