byhn_yldrm Özellikle gece öksürük olur. Düz yattığında kafasını sağa sola yastığa sürter gib yapar . Ağzını sakız çiğniyor gibi yapar.
gulsahh0 Sebebini bilemem ama bizimki gazdan dolayı ağlamaktan sesi kısılmıştı, serum fizyolojiyi dolapta bekletip sonra soguk olarak buhar yaptık