Merhaba
Benim bebeğim 3 ay 10 günlük doğduğunda emiyordu
Ama sütün yetmiyor dendi ve mama başladık
Bir süre emdi süt mama devam ettik
Bir sürediremzirme pozisyonuna bile gelmiyordu şimdi günde bir kere de olsa silikon uçla emziriyorum
Aslında Emecek gibi başta güzel emiyor ama akış yavaşlayınca sinirlenip bırakıyor
Süt artttırma için de çok uğraştım denemedigim şey kalmadı sağım da yapıyorum elimden geldiğince ama kısır döngüye girdim artık çok yoruldum
Fikirlerinize tavsiyeleriniz varsa çok sevinirim