Merhabalar benim oğlum da öyle doktorumuz ilk kontrolünde burun yapısının basık olduğunu o yüzden hırıltısı olduğunu söylemişti özellikle geceleri artar rahat uyusun diye odasına nemlendirici çalıştırın dedi, dediğini yaptık şu an 5 buçuk aylık büyük ölçüde azaldı ama yine de biraz hırıltı var. Nemlendirici makine kullanmanızı tavsiye ederim