Bende klasik düdüklü tencerelerden korkuyordum , benim düğmeliydi şu 0-1-2 yazan emsan marka . Bir gün onda nohut kaynatmıştım nolduysa havasını almaya çalışırken baya tavana kadar fışladı her yer battı . Yemekte pişmemişti , oturdum klasik düdüklüde nasıl yemek yapılır videolarını tek tek izleyip not aldım birde 😅😅 hemen denedim aman Allahım aşırı kolaymış ve korkulacak bir şey yokmuş , o günden sonra elim ayağım oldu 😅