sera03 Kizlar yarın misafirim gelecek kek poğaça kurabiye yapıp atmıştım buzluğa bunları nasıl kaç gün önceden cozduruyorsunuz tazeliğini koruması için buzdolabında mi oda sıcaklığında mi cozdureyim siz nasıl yapiyorsunuz
minnakpopus sera03 geceden çıkartın dondurucudan buzdolabının altına koyun hiçbir ürünü dışarı oda sıcaklığında çözdürmeyin 🌸
alparslanmomms sera03 pogacayı geceden buzdolabına koyuyorum . İkram etmeden 1 saat önce oda sıcaklığına alıyorum . Mis
simseklivekalpli sera03 ben gelmelerine yakın poğaçayı fırına koyup cozduruyorum yeni pişmiş gibi oluyor. Kek için de olur ama kurabiye riskli geceden çıkarsanız daha iyi
sera03 alparslanmomms ben de öyle yapcam şimdi kurabiyeyi biliyorum da diğerlerini kek ve poğaçayi hiç buzluğa atmamistim buzluk kokusu da hoş olmuyor ondan sorayım bir dedim teşekkürler🍀
Lolik sera03 donmuş ürünleri çözdürüp ısıtınca bana dolap kokusu geliyor ve hiç hoşlanmıyorum o yüzden buzlu buzlu direk fırında çözdürüyorum ya da pişiriyorum
Feyzam919 sera03 direkt pogacayi cikarip onlar gelmeden firinda isitiyorum taze yapilmis gibi oluyor Kurabiyeyi bugun cikarin