kpd evet canım memnunum ilk önce ablamın tavsiyesi ile desolett kullandım ama çok kötüydü çünkü kiloluyum ve maalesef kronik migrenim var desolett çok fazla östrojen içerdiğinden pıhtı yapma ve ağrı artırıp hormon bozma özelliği microgynon dan fazla. Aslında cerazette kullanmam lazım ama oda ara verdirmiyor sürekli kullanmak lazım. Ara dan kastım adet görmüyosun kullandığın süre boyunda ama microgynon bitince 1-2 gün sonra adet görüyorsun âdet başladıktan sonra 2. Günü yine kullanmaya başlıyosun ben memnun kaldım migrenim de oldukça azaldı