eminegze0 Sorum başlıkta aslında çok merak ettiğim bir konu yanı saatini şaşmadan her gün aynı saatte kullanıp hamile kalan var mı araştırmalarıma göre böyle bişe mümkün değil ama internetten okuduğumda hap ile hamile kaldım yazan var ama nasıl kullanma sonucu olduğunu kimse yazmamış??
asitutsak7 eminegze0 Ben 1.5 yıl sadece hapla korundum, çok şükür hamile kalmadım, bana da biraz tuhaf geliyor saatli alıp da hamile kalmak nasıl oluyor yani, çok çok düşük bir ihtimaldir herhalde
Taftafgiller eminegze0 5 sene hapla korundum eşim korunmadı. Ne zaman ikinci çocuk istedim o zaman bıraktım. Oğlum 1 yaşına girmek üzere 40 ımdan beri hap kullanıyorum adetimi kesti bi kere adet oldum sadece. 3-4 ay önce beta bakıldı sıkıntı yoktu inşallah yoktur hala😂
simseklivekalpli eminegze0 ya ben kaldım ama nasıl hiç hatırlamıyorum. Yasmin yaramadı diye qlaristaya geçtim. İlk ay gecikmeli regl oldum ikinci ay yine düzenli kullandım diye düşünüyorum, ikinci ay da gecikti ya niye olmuyorum derken bi simsek çaktı belirti vardı test yaptım pozitif çıktı 🤦🏻♀️
eminegze0 asitutsak7 bana da öyle tuhaf geliyor yani baktığım zaman hapın koruma yüzdesi 99,9 ama nasıl olabilir anlamıyorum
rana0234 simseklivekalpli hadi ya bende aynı markayı kullanıyorum korktum şimdi.Cabuk hatırla kız nerede hata yaptın?😁
eminegze0 simseklivekalpli Ben Yazz kullanıyorum 15 gün oldu daha kullanalı ama CHATGBT olsun Google olsun her gün araştırıyorum çünkü korkuyorum hamile kalma riskinden dolayı daha 8 aylık bebeğim var çünkü 😂 hergün aynı saatte alıyorum da yine de araştırmak istiyorum 😂
gulsimacansu58 simseklivekalpli ay ben Bayadır o ilacı kullanıyorum 1 yıl olmasa da 6 ay falan olmuştur çok şükür öyle Bi sorunum olmadı kızım da tüp bebek zaten
simseklivekalpli rana0234 bebem 2.5 yaşına girecek nasıl hatırlayım şimdi hahdjqjdjdb ama hamile kalmak istesem hırslı hırslı içmezdim hapı ya.
rana0234 simseklivekalpli haklısınız 😁hatırlamak zor olabilir.Neyse biz yine tedbiri elden bırakmayalım en iyisi🤲
simseklivekalpli eminegze0 her gün aynı saatte alın yine bir sorun olmaz bence. Uzun süre kullandım ama hapla mi alakalı benim hormonlar mi coştu bilmiyorum oldu yani.
tosbiksmoms eminegze0 yaklaşık 8 aydır hap kullanıyorum tabi kısa bir zaman ama riske atmıyorum eşim de korunuyor. Çevremde hap kullanıp yıllarca hamile kalmayan çok insan var. Kalanlar ise ya içmeyi unutmuş ya da düzensiz kullanmış.
atarepla Ben kaldım. Ama ikinci aydaydım henüz. Doğum kontrol hapları ilk üç ay normalden daha az koruyormuş zaten. Ben de hamile kalınca öğrenmiştim :)