anne_an sakin biberon verme ,ben verdim sonradan red oldu hâlâ emmiyor 2 ay olacak nerdeyse,mama vereceksen yada sütünü sağıp vereceksen anne sütü kaşığı falan kullan ,zaten suan çok minnak onun midesi.1.1,30 saatte bir yer ilk zamanlar,bu kadar cabuk acikinca aç doymadi deyip durdular ,sakın bu çocuk dogmuyor sütün yetmiyor diyenleri de umursama,çünkü simdi görüyorum ki benim sütüm o zaman bolmus simdiye kiyasla.beni de yetersiz hissettirdiler ,maalesef durumlar boyle oldu bende