sedefsss kızlar merhaba dört aylık bebeğim var D vitaminden 3 damla kan damlasından 4 damla vermemi söyledi ebemiz ama ben pek güvenemedim sizler kaç damla veriyorsunuz sanki bana biraz az gibi geldi de
masal_ece sedefsss Benimde 4 aylık d vitamini 3 damla demir ise kilo başına vereceksin dendi mesela 5 kiloysa 5 damla şeklinde
nnoktaa sedefsss sağlık ocağının verdiği D vitaminini ve kan damlasını kesinlikle kullanmayın içerikleri temiz değil. Bestiron ve ocean d 400 kullanabilirsiniz. Bestiron kilo başı 2 damla. D vitamini 3 damla.
Metesmom sedefsss Öyle deniyor ancak bence onları kullanmayın kendiniz eczaneden özel alın çünkü sağlık ocağının verdikleri yan etkiyi yapabiliyor tabii ki yine de karar sizin
emiyomu sedefsss sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmanızı tavsiye etmem çok gaz yapıyor ve içeriği temiz değil
masal_ece sedefsss Yani ebe bana öyle dedi senin nasıl dediyse öyle yap bence ne olur ne olmaz yada emin değilsen git takrar sor
b26ada D vitaminini 3 damla kan damlasını da 7 damla veriyorum bebeğim 7 kg kilosuna göre veriyoruz sabah akşam yedi damla veriyorum. Ama sağlık ocağın dakiler benim bebeğime hiç yaramadı o yüzden değiştirdim
sedaipek25 Ben 3 ayından itibaren hep sağlık ocağının verdiklerini kullandım hiç bir sorun yaşamadım ama siz bilirsiniz tabi
sedaipek25 sedefsss evet kilosuna göre veriyorum bana da oradaki ebe hemşire 4 damla demişti kızımın doktoru hayır kilosuna göre vermen gerekiyor dedi.