BeniBeni_Bihterini biz , meme reddinden dolayı hipp organic kullandık . Malesef , bebeğimi kabız yaptı
Gliserin fitil kullandık , fitil fayda etmedi lavman yaptırdık
Doktorumuzu değiştirdim , bu doktor evolvia Ac önerdi. Özel bir mamaymış . Şuan ondan kullanıyorum , biraz fiyatı yüksek . Ama çok memnun kaldım , yağlı bir mama . Kakası da yumuşamış . Bundan sonrasına bakacağız artık