QueenMommm Merhaba boşanma davası açıcam neler yapmam gerekiyor siz neler yaptınız dilekçe vermemi istediler nasıl yapıcam çekişmeli olacak
buse34_ QueenMommm davayı açınca karşıya tebligat gidiyor haberi oluyor avuktla ilerleyin. Dava günü belli oluyor baya sürüyor bizim 1 seneyi geçti 3.celse olucak biticek artık
QueenMommm buse34_ ücretli avukat mı tutmam gerekiyor bana dilekçe getirin dediler bir şey demediler ne yapacağımı bilmiyorum