gokyuzundekidinazor Kızımın adını yazdırmak istiyorum ⅚ cm lik minimal olacak kararsızım 1mi? 2mi? 2mi?
acimavi gokyuzundekidinazor 2. şekil olarak daha güzel ama 1. Nin de kalpleri güzel😍 2. Nin bir yerine minik kalp koysalar tam olur bence
gokyuzundekidinazor acimavi modeli bozuluyor ya o zaman da bende istedim de tuhaf duruyor neresine koyduysam🥲
KendiEvimdeDeplasmandayim Ben 1i daha çok beğendim. 2.de gösterdiğiniz bölgeye daha çok uyar sanki ama görsel olarak 1daha hoş
cokbilmismom gokyuzundekidinazor ilk olan güzel ama tarih olmasın isiminde sadece bir yerinde kalp olsun. Her yerinde kalp olması kötü
beyzack gokyuzundekidinazor hiçbiri :) dışardan hoş gözüküyor ama bana mantıklı gelmiyor dövme yaptırmak evladım da olsa neden ismi tarihini yazayım ki üzerime :)))