Aysunsahra 7 yıllık evliyim 2 çocuğum var . Hep karaciğerim ile ilgili sorunlar yaşadım için sadece eşim korunuyordu. Şuan karaciğerim ile ilgili problemlerim geçti. Ben korunmak istiyorum hangisi daha zahmetsiz garanti? İlaç iğne ?
Femme1 Aysunsahra eşinizin korunması bence en saglıklısı. garantımı bılmıyorum ama ilaç ve ignenın yan etkılerı var dıye bılıyorum
dondurmamkaymak Aysunsahra 3 yıl eşim korundu kondom + geri çekilme bir sıkıntı yaşamadık. Ben ilaç kullanamam spiralden de korkuyorum 🙈 ikinci çocuktan sonra nasıl olur bilmem. Yaşım genç olmasa doğum anında göbekten bağlanmak isterdim ama devlet hastanesine gidiyorum malesef kabul etmezler
Aysunsahra dondurmamkaymak bende şuan cesaret edemem 2 doğumdan sonra acıya dayanamıyorum artık kolayını arıyorum