gokyuzundekidinazor Kızımın adını yazdırmak istiyorum minimal bi şekilde ama woaaw bi model bulamadım belki sizde vardır fikir olur 🥳
ulanhayat gokyuzundekidinazor Pazartesi kızımın adini dogum tarihini ve saatini yaptircam cok heyecanlıyım 🥹❤️
1sen1ben1debebekk gokyuzundekidinazor Oğlum 14 günlükken yenidoğan çekimi yaptırmıştık.Bu bizim üçümüzün beraber olduğu ilk kare.O yüzden isim yerine bunu tercih ettim.Bütün dövmelerimin anlamı var anlamsız bir şeyler de olsun istiyorum 1.5 ay sonra da kolumu kaplatıcam😅🥰
Niyesordunbucevabi cylnnn solda üç çizgi varya orda resim yükle diyor açılan sayfadan resmi yükle yapıp linki kopyalayacaksınız
gizematadeniz gokyuzundekidinazor ben şu parmak izi ayak izi dövmeleri cok seviyorum. Yaptircam da calismaya başlayınca