Kızım 19 aylık 3 hafta falan oldu memeyi kestik hala bazen gece kalkıp geri uyuyordu ama meme yerine uyaniyordu . Son bir haftadır gece uykusu diye birsey kalmadi 12 de yatiyor ben evi topla derken 1de 1,5 uyuyorum ve tak anne günaydın diyor sabaha kadar asla uyumuyor ayakta sallamaya alıştık meme kesme döneminde zaten vardı ama artık kucakta sallamaya geçmiştim şimdi yine ayakta sallamaya döndük ona lafım yok ama uykusuzluk beni mahvediyor tahammül seviyem düşüyor saatlerce ayakta sallıyorum gozleri kapalı uyuyor yatağa bıraktığım an tak gözler geri açılıyor en fazla 2 dk duruyor sonra geri kalkıyor sabah ezanıyla uyuyoruz 9da kalkıyoruz ne bu anlamadım böyle olan var mı ne yapmam lazım onuda bilmiyorum ama bir haftada tükendim