Ess92 Kızlar bu monttan geçen yıl aldım. Hiç yıkamadım. Biraz kirlenmiş. Yıkıma talimatlarına baktım elde yıkayın diyor. Normal deterjanla mı yıkayayım. Bekletsem suda falan sıkıntı olur mu? Sıcak ya da soğuk fark eder mi?
ElvisDemir-moms Ess92 böyle montları kuru temizlemeye veriyorum malesef 2 tane montumu maaf ettiğim için tüyleri bir arada toplanıyor çünkü dikkat edin
oylesinebiri__ Ess92 ben riske atmazdim eşimin vardı bunun gibi attım makinaya bozuldu şekli 9 bine alınan mont 😂😂 kapı dışarı etmedi beni iyiki kuru temizlemeye götürdük düzeltiler şükür o günden beri bu tarz mont blazer ceketlerim var onları kuru temizlemeye götürüyorum korkuyorum bozulur
Yenianne17 Ess92 ben bu tarz montları 4 adet yeşil tenis topları varya onlarla atıyorum çıkınca da elimle ıslakken dövüyorum sonra asmıyorum düz serip öyle kurutuyorum kuruduktan sonra tekrar dövüyorum
bianneo Ess92 eşimin var buna benzer montu elde yıkama ayarına atıyorum 30 dk lık program zaten 2 kere yıkadım bir şey olmadı
Femme1 tüyleri toplanıyor ama petegın üstünde açılıyor. ben makıneden 20 derecede 0 sıkma ile yıkıyorum 15 dk
birkupalatte Ess92 Ben oğlana bu sene zaradan aldım mont. Aşırı pofuduk şişme bir mont. Sıkma yaptırmadan yatay şeklinde masanın üzerinde kuruttum. Kaç kez yıkadım ne sönme oldu ne topaklanma.
hemshireanne Ess92 ben montlarımı hep makinede yıkıyorum hiç bozulma yaşamadım şimdi buna nolur bilemem pahalı bişey😁