bir1anne öfkenin asıl sebebini farketmeniz gerekiyor öncelikle. Bebeğiniz mi gerçekten, yoksa eşiniz mi, iletişimsizlik mi, yorgunluk mu, yoksa çevresel başka faktörler mi. Önce bunu bulmanız ve bu konu üzerine gitmeniz gerek. İletişimsizlikse veya konu eşinizle başka bir şey ise oturup bunu konuşmanız, o sorunun size neler hissettirdiğini anlatmanız gerek. Çevresel başka faktörler ise o faktörleri ortadan kaldırmanız gerek yada mümkün olduğunca mesafe koymalısınız vs. Öfkenizin belli sebepleri var ve siz asıl sebepleri konuşmadığınız için o bastırılmış duygular gereksiz yerlerde öfke olarak dışarı çıkıyor. Bunu bulup çözmeye başladıktan sonra da terapistim bana şöyle bir şey önermişti; sinirlendiğimde, kızdığımda sakinleşmek için kendime huzurlu bir mekan, an belirlememi istemişti. Ve bu yöntemi o dönem bir iki kere uyguladım, gerçekten de bir süre sonra kızgınlığım azalmıştı, en azından tepki vermek istemeyecek kadar normalleşmiştim