Ya ben 4 aylıktan beri Molfix kullanıyorum, aşırı memnunum
Hatta Bi ara prima aldım, o bitene kadar pişman oldum, iğrenç bir çiş kokusu oluyordu. 1 kere çiş yapsa bile sanki saatlerce değişmemiş gibi kokuyordu
Molfix de aslaa sızdırma yaşamadım. Şuan 14 aylık halâ da memnunum, akşam 8 de takıyorum bezi, sabah 7ye kadar ne kadar çiş yapsa da hiç sızdırma olmuyor. Maşallah diyeyim