Ebrudrgt fyzzzzzzz inanın herşeyi denedm bende ayakta ,zıplayarak, gezinerek,yatarak biyerden sonra onlarda ise yaramiyo inşallah benmkide geçicidir çok yıpratıcı bir süreç
Ebrudrgt fyzzzzzzz evet sabretmek çok önemli. Biberon mama vs verip bu kez hc almaz birde diyorum mememi. Üzülüyorum ama aç bu çocuk diyorum bazen 3 saat hatta 4 saat oluyor emmedigi yani jinsallah kilo alımı olmuştur bu ay. Bakalım haftaya gidicez az almisssa çok uzuluxcm ztn
Ebrudrgt 0100117 çok zor Muş gerckten ya. İnşallah bende o şekilde yaşamam yani duzelmemesi çok can sikiici
Ebrudrgt gulbahar34 bı o şarkı söylemeyi yapmadım diğer hepsini yaptm ben hrhalde yürümek,zıplamak,sallanmak ,l😂 kafamda bir hunim eksik ya gercktne
yelizbass Ebrudrgt Benim oglum da 2bucuk aylık 2.aya girdiğimizden beri meme reddi yaşıyoruz sagıp vereyim diyorum biberon almıyor sadece uykuya geç işte çok az emiyor ben az emdiği zaman tekrar uyku haline getirip deniyorum kilo kaybı yasatmama adına umafım gelip geçer yasadıgımız sürec çok yorucu cünkü:(
Ebrudrgt yelizbass Allah yardımcımız olsun csnm gerckten zor ya aç olan çocuk emer bende anlamıyorm vallahi niye böyle bukdr red olrmu diyorum bende yani