irem10 Ben tam 1 buçuk aydır diyetteyim şunuda ekliyim süt alerjisi varsa eğer soya proteininede alerji geliştirmesi yüksekmiş ben soya lesitini yazan soya proteini yazan şeyleri de tüketmiyorum 1,2 haftada gaz sancıları gözle görülür şekilde azalıyor mukusta 3,4 haftayı buluyor bizim biraz daha var ben domates salçası ve domatesten de şüpheleniyorum lütfen kafanıza göre kesmeyin diyet yapmayın doktor ekstra olarak anneye kalsiyum başlatıyor bende kafama göre kesmiştim doktor kızdı baya çünkü bebek senden kalsiyum alamıyor dedi meme reddi 4. Ayda çok sık oluyor uykusunda emzirin ben öyle yaptım şuan yeni yeni gözü açıkken emiyor gözü açıkken asla almıyordu bende 2 saatte bir uyuduğu için hem gece uykusunda hemde uyku saatlerini degerkendiriyordum zor bi süreç ama geçicek