aram14 unuttuğunu düşünmüyorum büyüyor ve yeni şeyler keşfediyor, farklı şeyler yapmak istiyorlar. Benim de oğlum 14 aylık, korkmayın. İşareti varmış, dediğiniz şeyleri de komut olarak alıp yapıyormuş çok güzel maşallah. Benim takıldığım başka nokta ekran vererek yemek yedirmeniz. Doyduğunu anlamaz, ne yediğini bilmez, otomatik olarak ağzını açar, maalesef en büyük kötülüğünü yapıyorsunuz. İleri de daha da büyüdüğünde bu sizin için daha zor bir süreç olabilir. Ekran yerine mama sandalyesinde oturunca önüne güzel dikkat çekici bir kitap açın, aaaa köpeğe bak, kuşa bak, işte nasıl ses çıkarıyordu hav hav vs vs yapın, faydasını daha çok görürsünüz. Daha önceden söylediği kelimeleri tekrarlayın sorun, işe yarayacaktır. Ben bu şekilde yemek yediriyorum yemediği zamanlar da, en sevdiği oyuncağı falan koyuyorum kukla gibi konuşuyorum, annelik biraz da delilik işi değil mi zaten 😅