mustafaulku71 Kızlar merhaba adetim 2 gün gecikti 2 gün önce test yaptım negatif çıktı ama hala adet görmedim kasıklarım ağrıyor bazen midem bulanıyor böyle bu durumu yaşayan var mı acaba aranızda acaba
Femme1 mustafaulku71 benım 1 gun gecıkme ile bellı olmuştu evde kendımız yaptıgımız gebelık testınde cıkmıştı
50krsvertirreekk mustafaulku71 bu ay 11 gün gecikmem oldu korunuyoruz fakat çok tereddüt ettim test yaptım negatif çıktı ertesi gün regl oldum 😂
mustafaulku71 Femme1 internetten baktım internette geç döllenme olursa hemen belli olmaz diyor emin olamadım
narinim2619 mustafaulku71 bence şuan yapın silik çizgide çıkabilir benimde adetim 2 gün gecikip kasık ağrıları oluyordu aralıkla ozaman anlamıştım karın ağrısı gibi olmadığı için hemen anlıyor insan çünkü farklı kasık ağrısı yaptım silik çizgi çıkmıştı
snssnm Merhaba benimde 5 gün geçti bugün 2 test yaptım 2 si de çok silik yani çok dikkatli bakınca belli sizce nedir anlamadım