Lolik kelebek671 ben hep tuttum sütüm hiç etkilenmemişti ama İftar sahur arası beslenmeme ve bol su içmeye çok dikkat etmiştim
mamacitaa_ kelebek671 ben suan orucluyum çok açım 😅🥲 emzirmeyi 1 ay önce kestim şükür. Ama o zamanlarda da tutuyordum benim de iştahım çok açık ve şükür zorlanmadım öyle aşırı.
hafsa61gokce Bebeğim 19 aylık bugün oruçluyum 2 hafta önce de 2 gün tuttum düşündüğüm kadar zor olmadı. Ve aşırı derecede emiyor bebeğim. İştah olarak benim de çok açık ama zorlanmadım elhamdülillah
mondecaidensecmeler kelebek671 geçen senekini tutmadım oğlum çok küçük olduğundan bu sene tutacam inşallah 🤲🏻
eda-1amine kelebek671 bebeğin yeni doğan değilse sorun olmaz heralde benim ilk kızımda 4 aylıktı tuttum sonraki sene yine tuttum bu kızımda 6 aylık yine tutcam Allah izin verirse
userim 2 doğumumda ramazana denk geldi haliyle 60 gün borcum vardı küçüğü 17 aylık emziriyorum ve üç aylarda 22 gün tuttum çok şükür bugğnde oruçluyum 😃