Alisa58 Ya oturuyorum işim bitiyor gelip gidip meme emiyor 5 dakka da bir sürekli emiyor hiç ben yarım saat beklediğini görmedim şaşırdım artkkk bazen dakka bası emiyor sürekli bıraksammm saatlerce emer 20 aylık olduk kızdıgımmm zaman ahlıyor napıcammm şaşırdım yardım edin nolur ya
Deletedmom201 Alisa58 diş dönemindedir yada atak haftasındadır.size ihtiyacı var geçici bir dönem sakin olun 1 haftadır bizde bu durumdayız.hiçbirşey yapmıyorum sadece kızımın ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyorum.biliyorum zor bir süreç ama onun rahatı çok daha önemli
Deletedmom276 Alisa58 kızmayın neden kızıyorsunuz. Ağrısı vardır dişi çıkıyordur 18-26 ay arası yenidoğan gibi emerler memeye düşkün olurlar. İşinizden gücünüzden ev işlerinden önemli mi ya 😔😔😔 emzirin her talep ettiğinde. 🥰🥰🧿🧿💙💙
Alisa58 duruliyasmom Deletedmom201 sürekli böyleyiz artk canım yanıyor bir taraftanda diğer memeyi sıkıyor acıtıyor daha da dayanamıyorum
Alisa58 Deletedmom276 hayır sürekli böyle 2 aydır ya sütümmm yok acıtıyor diğer eliyle de sıkıyor dayanamıyorum artık karnı tok ama illa meme emicekkk saatlerce siz emzirin göriyimmm dakka Bası emsin😁
Zhnce Alisa58 benim oğlum da 18 aylık öyle ama tek meme değil aynı anda ikisini de açtırıyor bi sağ bi sol dakikalarca emiyor. Bide artık çok kuvvetli emdiği için can yakmaya başladı. Normalde memeden kesmeye başlayacaktım ama doktoru 24 ayı bekle dedi
Alisa58 Zhnce evet aynı koçumdan öyle sürekli emzik gibi meme suan emiyor gidiyor yine geliyor emiyor ay gece 3.5 kadar suruyor
Deletedmom276 Alisa58 biz 9 buçuk aydır gak meme guk memeyiz. Her talebinde emziriyorum. Evet bazen çok sıkıcı oluyor evet o zamanlarda da sabrediyorum. Eninde sonunda geçecek bu günleri özleyeceğim aklıma geldikçe sabrediyorum.
Zhnce Alisa58 eşim artık dalga geçiyor Oğlanla göz göze gelince aklına gelip emmeye çalışıyor Evde köşe kapmaca oynuyoruz 😄
mikkonunannesi- Alisa58 şuan aynı durumda bende var tam neden dir derken postu gördüm. Gerçekten aşırı yorucu. Yani ona çorba ısıtırkeb bile kendini yerlere atıyor tuvalete gidiyorum kriz e giriyor arkamdan meme diye bağıratal geziyor şaştım kaldım tansiyonum düştü artık sürekli emmekten
Alisa58 mikkonunannesi- evet sürekli yapışık ikizizizzzz çorba veriyorum meme meme diye anlıyor tamam diyor gel em 20 dakka emiyor çorbayı da yemiyor bütün gün böyleyim su 2 aydır sürekli böyle 5 dk rahatlık vermiyor komşum da diyor kes az kaldı 4.5 ay sabredicemmm dedim böyle olmaz diyor meme meme ay iyi sabrediyorsun diyor
mikkonunannesi- Alisa58 evet saldırıyor üstüme olabildiğince veriyorum zaten emerek de Uyuuyor gece kalkmayı saymıyorum bile evet diş çıkarma evresi çok emiyor canı da yanmasın istiyorum ama gücüm bitti yani midem bulanıyor emdikçe bol su içiyorum ki susuz kalmayım diye
Alisa58 Deletedmom276 o zamanlar benim hiç şikayetim yoktu minnaktııı seve seve ama buyuyunceee zor oluyor 5 dkkdaaa bir
Deletedmom276 Alisa58 görün bakalım, herkesin ağzında “görücem de görücem “ inşallah o günlere kadar emzirebilirim, bir daha asla bebek olmayacaklar. İnsanız elbette sıkılıp delirdiğimiz zamanlar olacak ama sabır 🥰 sevgiler
Alisa58 Deletedmom276 ama gerçekler maalesef sen o ayda aman ne olacak minnak emsin diyorsun ayaklandığı zaman yedili zaman alışkanlık haline geliyor bunalım yaşıyorsun 5 dkkda bir ne demek 12 saat ayakta kaldığını düşün gece 3.5 ya uyuduğunu düşün uyku terorumuz var epilepsi tarzı nöbetlerimizde ayrı bir tarafta