gg3848 Kızlar bebeklerinize hangi bakım ürünlerini kullanıyorsunuz🤗 biz doğduğundan beri mustela kullanıyoruz ama değiştirmeyi düşünüyorum
mamacitaa_ gg3848 şampuan olarak dalin 🐣 pisik kremi ise hamazinc ya da hametan islak mendil sleepy bez molfix ortaya karışık iste 😂🤷🏻♀️
Niyesordunbucevabi gg3848 Şampuan ve nemlendirici mustela stelatopia kullandık bitince sivenoya geçtim. Bebek sabunu olarakta e bebeğin keçi sütlü olanını kullanıyoruz vücudunu yıkarken
Pamukhanim_ gg3848 Şampuan ve sabun Dalin kullanıyoruz. İncianın kolay tarama spreyini kullanıyoruz saçları için Pişik kremi olarak penaten, hametan
oylesinebiri__ gg3848 losyon mustela şampuanı da mustela kullanıyorduk değiştirdim yine memnun kalmadım siveno aldım şampuanı içeriği temiz köpük sabunu diş macunu da siveno hepsini sivenoyla yeniliycem
gg3848 nominal benim kısmın teni çok hassaslı çoğu şampuanla anlaşmadı ben de şimdi biobaby mi denesem diyorum yorumları güzel ama siz biodermanın hangisini kullanıyorsunuz
gg3848 _Hera aynı şeyleri kullanıyoruz 🥰 içeriği temiz değil diye aslında sudocrem kullanmak hiç istemedim ama kızım pişik olduğunda başka hiçbir şey düzeltmedi doktorumuz verdi sadece pişik olduğunda kullanıyoruz
nominal Benim oğlumunda cildi çok hassas mustela atopia kırmızı lekelenmeler yaptı. Bu sebeple bioderma atoderm intensive baume’u krem olarak kullanmaya başladık.
gg3848 mamacitaa_ ıslak mendil sleepy alerji yapmıştı kızıma molfixin ıslak mendilini seviyorum ben de🤗
gg3848 Pamukhanim_ ay vallahi biz saçlarını açmak için hiçbir şey kullanamıyoruz daha saçları dalgalı ama az çabuk taranıyor🙈😂
pink9 Pamukhanim_ mehehabamavı hametan mı doktor mu yazıyor her alt alr açmada mı sürüyorsunuz aıle hekimi mı yazıyor
gg3848 oylesinebiri__ ben o markanın çamaşır deterjanını bulaşık deterjanını ve diş macununu kullanıyorum şampuanını da deneyebilirim aslında🤗
Kediperest Şampuan ecowell kullandık çok iyi geldi ama artık pahalı gelmeye başladj sebamed geçtik yumuşacık o da. Islak mendil sleepy ama memnun değilim. Pişik olunca sudocream kullanıyorum
livanurvealpinannesi61 Kediperest Dalin ve sebamed de kimyasal var çok fazla. Siz bilirsiniz tâbi ama kimyasal bize bile zararlı. Bebek cildi daha hassas ileri de birçok hastalığa sebep oluyor kimyasallar .
zynptrngkdr gg3848 şampuan, bebek yağı, losyon Mustela Pişik kremi sudocrem ve arada mıstela Pişik olmadıkça kullanmıyorum açıkçası
gg3848 zynptrngkdr ben de daha küçükken sık kullanıyordum ama kızım artık 16 aylık bir şey olmadığı sürece sürmüyorum
gizematadeniz gg3848 sampuan hipp, nemlendirici mustela stelatopia. Pisik kremi metanium diye bi krem ingiltereden getirtiyorum. Onun disinda bir sey kullanmiyorum